YSL ~ Le Teint Touche Eclat Foundation

2015-04-03 17_Dwa miesiące temu wpadł w moje ręce podkład firmy YSL – Le Teint Touche Eclat. „Chorowałam” na niego już od dłuższego czasu i w końcu zdecydowałam sie na zakup. Wybór padł na odcień „20”. Mój odcień skóry to coś pomiędzy NC 15 i NC 20 z Mac’a i ten kolor okazał sie trafiony.

Producent obiecuje rozświetlenie, pokrycie niedoskonałości oraz to, że nie czuć go na twarzy. Muszę przyznać, że wszystkie to obietnice zostały spełnione. Podkład pięknie rozświetla twarz, kryje w stopniu średnim (krycie można stopniować) i rzeczywiście jest lekki. Dodatkowo zawiera filtr SPF 19. Wiem, że podkłady z filtrami mogą powodować tzw. „flashback”, ale ten  można stosować bez obaw (przetestowany na weselu :)).

Podkład przeznaczony jest raczej do cer od suchych do mieszanych. Nawilża, trzyma się cały dzień (mam cerę mieszaną), nie uczula (a mam cerę wrażliwą) i nie zawiera żadnych zapachów. W moim przypadku wymaga przypudrowania po aplikacji, a po ok. 3 godzinach popudrowania :)

To, co mi się w tym podkładzie najbardziej podoba to blask, który przebija się nawet przez puder – efekt „glow” gwarantowany!

Cena niestety odstrasza – 198 zł za 30 ml, ale jak dla mnie zdecydowanie wart wydatku. Przetestowałam przez ostatnie lata mnóstwo podkładów – tych tańszych i tych drogich – YSL jak do tej pory najlepiej przypasował mojej cerze.

Skomentuj

