Bobbi Brown – Skin Foundation Mineral Makeup SPF 15

Jakis czas temu w prezencie otrzymałam podkład mineralny marki Bobbi Brown:

PhotoGrid_1399030588548

 

Pudełko zawiera 6 g produktu, czyli całkiem sporo. Posiadam kolor Extra Light:

Untitled-3

 

Kolor jest raczej w tonacji neutralnej, nie jest za żółty. Ładnie stapia się ze skórą. Jest niewidoczny dla niewprawnego oka :)

Untitled-1

Zawiera filtr SPF 15. To niezbyt dużo, ale standardowe podkłady raczej nie posiadają wyższego filtra, chyba, że apteczne.

Jeżeli chodzi o krycie – jest minimalistyczne, głównie wyrównuje koloryt cery. Nie przykryje żadnych niespodzianek, ani naczynek. Ja osobiście używam go jako pudru wykańczajacego. Daje ładny „efekt głow”.

Podkład nie uczulił mnie. Mimo, że nie jest „czystym” pudrem mineralnym (dopatrzyłam się silikonu), nie zapycha. Ładnie „sunie” po skórze, nie tworzy efektu maski, ale może podkreślać suche skórki (z resztą nie spotkałam jeszcze podkładu, który by tego w ogóle nie robił). Nie miałam też uczucia ściagniecia na twarzy.

Jak dla mnie cena 195 zł to szalenie dużo, jak na podkład/puder, który nie robi nic innego poza delikatnym wyrównaniem kolorytu i rozświetleniem cery.

 

 

 

One thought on “Bobbi Brown – Skin Foundation Mineral Makeup SPF 15

Skomentuj

