Bobbi Brown – Tinted Eye Brightener

Wczoraj opisywałam podkład mineralny marki Bobbi Brown, dziś recenzja korektora rozświetlającego tej samej firmy.

Posiadam kolor Porcelain Bisque, czyli najjaśniejszy o łososiowym odcieniu. Ten odcień ma za zadanie neutralizować  sine cienie pod oczami.

 untitled-62

Ja mam dosyć mocne fioletowe sińce pod oczami i żeby je zakryć używam dwóch korektorów (po sobie), kryjącego (MAC Pro Longwear/Kryolan) i rozświetlającego (Bobbi Brown/Sephora).

Korektor jest bardzo lekki. Rozświetla naprawdę przyzwoicie, ale nie za pomocą drobinek. Trochę zbiera się załamaniach/zmarszczkach.

Nałożenie samego Bobbi Brown’a nie maskuje za bardzo cieni, raczej ładnie rozjaśnia okolice pod okiem i dzięki temu nie są one tak widoczne.

Cena: 125 zł. Drogo i nie do końca jestem przekonana, czy warto. Korektor Sephory rozświetla jeszcze ładniej i kosztuje niewiele ponad 50 zł.

Bonus:

Tak prezentuje się moje oko bez makijażu(ałć :)) :

Untitled-1

A tak po nałożeniu korektora BB:

Untitled-4

Skomentuj

