MAC Prep + Prime CC Adjust Compact Powder

MAC niedawno wypuścił kolekcję kremów i pudrów CC w czterech wersjach: Adjust, Recharge, Illuminate i Neutralize. Każdy w innym kolorze i przeznaczony do różnych zadań.

Zachęcona pozytywnymi opiniami zdecydowałam sie na puder w kompakcie ~ Adjust. Czyli taki ciepły brzoskwiniowy beż, który ma za zadanie rozjaśnić cerę, sprawić, żeby wyglądałą na wypoczętą.

PhotoGrid_1399117339064

Trochę się obawiałam, czy ten kolor nie będzie dla mnie za ciemy. Czytałam jednak wcześniej opinię jednej z blogerek, która zapewniała, że Adjust nie daje koloru i rozmywa się na skórze. No cóż… dużo jednak zależy od tego, jak jasna jest karnacja. Ja zawsze używam trochę ciemniejszego podkładu, bo nie lubię być zbyt blada i wtedy faktycznie tego pudru nie widać. Jeśli jednak pokusiłabym się o podkład idealnie dopasowany do mojej cery (tyci ciemniejszy niż NC 15) to ten puder działa już jak bronzer. Przyciemnia o dobry ton.

Nie jest to również puder typowo matujący. Ma raczej za zadanie ocieplić cerę, rozmyć ostre kontury, niedoskonałości – czyli dokonać małego efektu Photoshopa :) I w tej funkcji świetnie się sprawdza. Moja twarz wygląda na wypoczętą, ożywioną, zmarszczki/linie są mniej widoczne (jestem po trzydziestce, więc małe mimiczne już mam). Co również dla mnie ważne, trzyma w ryzach świecenie się skóry.

Polubiłam się bardzo z tym pudrem i być może zakupię inne wersje kolorystyczne.

Podsumowując: 5+!

Skomentuj

