Bourjois 123 Perfect CC Cream

Krem CC firmy Bourjois stał się ostatnio objawieniem wielu blogerek urodowych, również zagranicznych. Dziewczyny chwalą go m.in. za dobre krycie i trwałość. Zaciekawiona opiniami postanowiłam wypróbować to cudo. Kupiłam, nałożyłam i … się wręcz zachwyciłam :)

Obrazek

 

Krem jest lekki na twarzy, ładnie się stapia z cerą (ja mam kolor Ivory 31). Nie wysusza, nie spływa, nie waży się. Kryje jak dobry podkład, długo się utrzymuje ~ po ok. 8 godzinach zaczęły być widoczne delikatne zaczerwienienia na policzkach, ale nie oczekujmy po kremie CC cudów w tej kwestii. Delikatnie rozświetla cerę.

PhotoGrid_1399753311834

PhotoGrid_1399752906574

Jest naprawdę wart polecenia!

Skomentuj

