L’oreal Glam Matte Coral Denimista

L’oreal właśnie wypuścił na rynek swoją nową kolekcję Miss Denim. Znajdziemy w niej parę fajnych produktów, m.i. matowe błyszczyki Glam Matte. Nie jest to jednak wykończenie całkowicie matowe, bo trochę subtelnego błysku jest, ale nie czepiajmy sie drobiazgów :)

Ja wypróbowałam kolor Coral Denimista. Jest to intensywny fuksjo-koralo-róż

CAM00562_20140525152056323

Powiem, że jestem zachwycona tym błyszczykiem.

Oprócz pięknego, odważnego koloru, jest bardzo trwały. Przetrwał w stanie prawie nienaruszonym zjedzenie wielgachnego pączka. Nie wysusza, nie czuć go na ustach, nie zauważyłam, żeby się kleił. Na poczatku aplikacji odczuwałam lekkie mrowienie, ale może mi sie zdawało…

Tak wyglądały usta po starciu błyszczyka z pączkiem:

CAM00566

Dla mnie bomba!

 

2 thoughts on “L’oreal Glam Matte Coral Denimista

Skomentuj

