Smashbox Halo Hydrating Perfecting Powder

collage_20140601162027984                              Fair

Halo Hydrating Perfecting Powder był moim towarzyszem przez ostatnie parę miesięcy. Aż w końcu zaczęłam mieć go dosyć :)

Nie będę się dużo rozpisywać na temat tego produktu. Powiem tyle – jest przyzwoity. Niby ma rozświetlać, ale ja jakoś nie zauważyłam tej właściwości. Przyzwoicie matuje. Natomiast jeżeli chodzi o nawilżenie, to faktycznie nawilża. Mam mocno przesuszone policzki i nosząc ten puder nie czułam żadnego dyskomfortu. Producent twierdzi, że optycznie wygładza zmarszczki, ma też poprawiać kondycję skóry. Hmmm… niekoniecznie… Nie jest to również najdrobniej zmielony puder na świecie, więc troche widać go na twarzy (z bliska).

Cena zdecydowanie przesadzona ~ prawie 250 zł za 21 g produktu. Teraz Smashbox zmniejszył pojemność do 15 g, oraz cenę (169 zł), a także dodał kolory „przechodnie”. Jednak mimo tych zmian nie inwestowałabym ponownie w ten puder. Na przykład Clinique daje podobny efekt a ma o wiele większą pojemność i zdecydowanie niższą cenę.

collage_20140601155836367

Skomentuj

