Estee Lauder, Double Wear All-Day Glow

Nadchodzi lato, a z nim poszukiwanie lżejszych alternatyw podkładów.

Ostatnio moją uwagę zwrócił krem BB firmy Estee Lauder, Double Wear All-Day Glow. Makijażystka, Lisa Eldridge zachwalała go w swoich filmikach, więc stwierdziłam, że trzeba dać mu szansę.

collage_20140607213736423

Krem możemy nabyć w różnych wersjach kolorystycznych (mój kolor to 1), w 30 ml tubce.

Tak jak nie lubię kremu tonującego ani CC tejże firmy, to akurat BB’ik naprawdę im się udał. Pięknie stapia się z cerą, buzia wygląda na świeżą, wygładzoną i subtelnie rozświetloną. Kryje przyzwoicie, a co najważniejsze – utrzymuje się na mojej twarzy cały dzień (przypudrowany). W upalny dzień trochę zaczął się ważyć w połączeniu z pudrem, ale to chyba normalne…

estee lauder bb glow         (po prawej saute, po lewej przypudrowany Chanel Les Beiges)

Zdecydowanie polubiłam :)

Skomentuj

