Inglot HD Pressed Powder nr 403

Ostatnio jestem na etapie poszukiwania pudru idealnego.

{Recently I’ve been searching for the perfect powder}

Czytałam niedawno, że Inglot wypuścił pudry prasowane HD (rozświetlające oraz konturujące) i oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wybrała się do ich sklepu sprawdzić, co w  trawie piszczy.

{I’ve read that Inglot has recently launched its new HD powders collection (illuminating & sculpting) so obviously I wouldn’t be myself if I didn’t visit their shop and check if they’re worth the try}

CAM00736

Po „pomacaniu” zdecydowałam się na zakup delikatnie żółtego pudru rozświetlającego nr 403. Na ręku zostawiał piękną taflę, więc musiałam go mieć :)

{After „groping” them I decided to buy slightly yellow illuminating one, no. 403. It left beautiful sheet(?) on my hand so I had to have it :)}

collage_20140615193521792_20140615193554741

Po tygodniowym teście muszę powiedzieć, że jest to jeden z najlepszych pudrów, jakie do tej pory testowałam. Idealnie stapia się z cerą, w ogóle nie widać go na twarzy. Cudownie rozświetla. Nie waży się. Ostatnio testuję również Chanel Les Beiges i może się komuś narażę, ale efekt jest podobny (Inglot mocniej rozswietla).

{After testing it for about a week I must say that it’s one of the best powders I’ve ever tried. It melts into skin and it’s unnoticeable. Illuminates perfectly. Doesn’t get cakey. I will risk to say that the effect is similar to Chanel’s Les Beiges – the difference is that Inglot’s illuminating effect is more obvious.}

Dla mne ma tylko jedną wadę. Ze względu na moją mieszaną cerę po około 2-3 godzinach efekt rozświetlenia przybiera na intensywności, co może trochę (albo bardzo) przeszkadzać. Nie jest to może specjalnie nieestetyczne, ale ja akurat czuję potrzebę przypudrowania mojej niesfornej strefy T po tym czasie. Zbytni efekt „glow” trochę mnie drażni :)

{For me this powder has only one flaw. Because of my combination skin, after 2-3 hours it’s illuminating effect becomes more intense which may a bit (or more) get on sb’s nerves. It’s doesn’t look bad or tacky but for me personally too much glow is not welcome :)}

2 thoughts on “Inglot HD Pressed Powder nr 403

Skomentuj

