Illamasqua ~ Immodest lipstick

Jakis czas temu pojawiła się u mnie miłość do intensywnie podkreślonych ust.

Czerwienie,  pomarańczo-czerwienie, korale, fuksje  to ostatnio moje ulubione kolory szminek. Za różami raczej nigdy nie przepadałam, zawsze mi się wydawało, że wyglądam w nich nieciekawie/mdle. Aż tu nagle, całkiem przypadkim trafiłam na blog bardzo sympatycznej dziewczyny Miss Makeup Magpie, która wyprzedawała nadmiar swoich zapasów kosmetycznych.

Moją uwagę zwrócił produkt, który nie jest dostępny w Polsce. Mowa o angielskiej firmie Illamasqua i jej szmince w kolorze Immodest. Taki barbie pink w typie Nicki Minaj.

Illamasqua ~ Immodest

Po całodniowym biciem się z własnymi myślami, czy aby na pewno jest mi ta szminka do szczęścia potrzebna, kliknełam…I jestem zauroczona tym kolorem! Mogę go określić jako hot pink, którego intensywność można budować aż po neon. Szminka jest matowa, mocno napigmentowana i naprawdę trwała. Jedyny minus – usta muszą być w idealnym stanie, bo niemiłosiernie podkreśli wszystkie ich niedoskonałości. Mimo tego małego „ale”, ubóstwiam <3

Illamasqua ~ Immodest

Skomentuj

