Beach Waves ~ L’oreal Professionnel

Zawsze chciałam mieć kręcone włosy. Dobrych parenaście lat temu zdecydowałam się na trwałą ondulację, której efekt wywołał u mnie małą traumę ;) ~ „baran” na głowie. I porzuciłam swoje marzenia o trwałym efekcie pięknych loków/falach aż do momentu kiedy…

… niedawno, przechodząc koło lokalnego salonu L’oreal natknęłam sie na piękne zdjęcie Kirsten Dunst reklamującej nową usługę ~ Beach Waves, czyli fale prosto z plaży… i musiałam je mieć!

kirsten_beach-waves

 

Sam zabieg, razem z ułożeniem włosów, trwał dobrą godzinę. Szczegóły znajdziecie pod tym linkiem klik.

Wrażliwe nosy uprzedzam, żeby wybierały salony z dobrym przewiewem, bo przez ok 15 min wdychamy niezbyt przyjemne opary lotionu tworzącego loki. I nie było to miłe, szczególnie w upale :/

Efekt? I tu moje drogie pojawił się delikatny zawód, bo włosy na pewno nie będą wyglądały tak, jak u nowej muzy L’oreal’a. No, chyba, że macie ten luksus i posiadacie własnego stylistę, bo te fale to chyba układał cały ich sztab :D

Tak naprawdę, ostateczny efekt zależy od ilości i grubości „ślimaczków”, które trzeba zapleść przed całkowitym wysuszeniem włosów. Jeżeli zrobimy np. tylko dwa dosyć grube ślimaki to otrzymamy delikatne fale, takie w sam raz.

I jeszcze jedna uwaga dotycząca utrzymania efektu beach waves ~ na pewno nie jest to stylizacja dla każdego, bo wymaga poświęcenia dodatkowych ok 20-30 minut rano. Sam zabieg nie kręci włosów jak trwała ondulacja a jedynie wzmacnia skręt. Ja mam włosy podatne na kręcenie i jeśli jedynie wysuszę włosy i użyję specjalnego spray’u z kolekcji Wild Stylers, to efekt jest w sumie żaden.

Podsumowując ~  mnie się ten look naprawdę podoba, chociaż musiało minąć parę dni zanim nauczyłam się zadowalająco (dla mnie) układać włosy.

Cena ~ zależy od długości włosów + produkty „wspomagające”, czyli spray i opcjonalnie szampon Curl Contour. W sumie zapłaciłam ok. 180 zł (włosy do połowy pleców) + spray (w moim salonie 50 zł).

A teraz zdjęcia, voila! ;)

L'oreal Beach Waves

   l'oreal beach waves

Skomentuj

