morning skin routine ~ poranna pielęgnacja twarzy

morning routine

Moja poranna pielęgnacją może nie jest powalająca, ale bardzo mi służy.

Tak, jak wieczorem – rano buzię myję żelem firmy AA, Collagen Hial. Ten produkt mogę polecić z czystym sercem, bo jest naprawdę pożądny! Nie wysusza a do tego pięknie zmywa makijaż. Rewelacja!

Kolejny krok to tonik, o którym pisałam tutaj. Również moje nowe odkrycie za bardzo niską cenę.

Kremy używam dwa. Na strefę T stosuję nowy produkt firmy La Roche Posay ~ Effaclar Duo +. Jestem z niego zadowolona. bo zauważyłam, że mój nos i broda zaatakowane przez upiorne i uparte zaskórniki wygladają o niebo lepiej po kontakcie z tym kremem. Duo + działa delikatnie złuszczająco, dzięki temu jest mi również łatwiej oczyścić skórę w tych miejscach i utrzymać jej lepszy wygląd. Na suche jak wiór policzki stosuję zamiennie kremy Garnier Hydra Adapt do skóry suchej/bardzo suchej oraz Vichy Capital Soleil również do skóry suchej (w słoneczne dni). Te trzy kremy sprawdzają się u mnie świetnie. Nie zapychają, bardzo dobrze nawilżają pozostawiając delikatny film (co ja akurat lubię).

Skomentuj

