The Vintage Cosmetics Company ~ Precision Shadow Brush

Zdarza się Wam czasem kupować w ciemno? Ja robię to bardzo rzadko i raczej w przypadku niedrogich kosmetyków/akcesoriów.

Parę tygodni temu, podczas wyprzedaży na feelunique, natrafiłam na nieznaną mi dotąd markę ~ The Vintage Cosmetics Company ~ oferującą, między innymi, pędzle do makijażu. Moją szczególną uwagę przykuł pędzelek typu pencil ~ Precision Shadow Brush. Byłam bardzo ciekawa jakości tego pędzla, a ponieważ nie był drogi…kliknęłam.

the vintage cosmetics company

Pedzelek przyszedł do mnie ładnie zapakowany. Wykonany jest z włosia naturalnego, z jakiego konkretnie, producent nie pisze.

Ten zakup okazał się jednym z moich ostatnio najlepszych. Przede wszystkim pędzelek jest miękki, ale jednocześnie zwarty, czyli np. świetnie rozetrze kreskę przy lini wodnej, ale przy okazji nie podrażni. Nie gubi włosia, po praniu trzyma idealny kształ bez żadnych brushguardów.

Firma może nie ma w swojej ofercie dużej kolekcji pędzli, ale sądząc po opiniach muszą być naprawdę dobrej jakości.

Czyli czasami warto ryzykować… ;)

Skomentuj

