The Body Shop ~ Nutriganics series

Od pewnego czasu staram się używać kosmetyków o jak najbardziej naturalnych składach lub takich, które zawierają jak najmniej szkodliwych składników.

Latem zaopatrzyłam się w dwa kremy z The Body Shop z serii Nutriganics ~ Smoothing Day Cream, Smoothing Night Cream oraz piankę do mycia twarzy Facial Foaming Wash. Są to produkty dla cer po 25 roku życia, na pierwsze oznaki starzenia.

TBS Nutriganics

Kremiki mają naprawdę super skład, w 98% naturalny (jak obiecuje producent), zawierają mnóstwo różnych olejków.

Zacznijmy od kremu na dzień. Po pierwszej aplikacji myslałam, że odnalazłam wreszcie krem idealny. Wchłonął się idealnie, od razu, pozostawiając jedynie delikatny film. Buzia była naprawdę gładka. Jednak po chwili czułam już ściąganie na policzkach (mam cerę mieszaną). Dodatkowo zauważyłam, że niektóre moje podkłady w ogóle nie wspołpracowały z tym kremem, od razu się ścinały, rolowały. Koszmar.

Krem na noc nawilżał lepiej. Cera rano wyglądała na dobrze odżywioną, ale a po 2-3 dniach pojawiły  się niespodzianki na twarzy. Myslałam, że to zbieg okoliczności, więc odstawiłam go na jakieś dwa tygodnie. Drugie podejście nie pozostawiło złudzeń – ten krem mnie niestety zapychał. Kremu na dzień nie stosowałam regularnie, więć moje podejrzenia padły raczej na tą drugą wersję.

Pianka do mycia twarzy jest w sumie jedynym produktem z tej serii, który mnie nie rozczarował. Mycie nią buzi było czystą przyjemnością :) Bardzo dobrze oczyszczała, jednak nie była zbyt wydajna (ku mojej rozpaczy).

Podsumowując – kremy mają bogaty, naturalny skład. Nie są super nawilżającymi produktami, więc do cer suchych się nie nadają. Ze wzgledu na ilości różnych olejków w składzie, mogą zapychać. Są to dość drogie produkty, ale w The Body Shop można znaleźć ich minaturowe wersje i wypróbować (takie, jak na zdjęciu). A nóż widelec…

Skomentuj

