Bobbi Brown ~ Long-Wear Even Finish Foundation in Porcelain

Long-Wear to niestety jeden z najgorszych podkładów wysokopółkowych, jakie do tej pory testowałam (dzięki ci, Douglasie, za próbki!).

Ma to być produkt długotrwały, zapewniający krycie od średniego do pełnego, nawilżający i naturalnie wyglądający.

I faktycznie, podkład bardzo dobrze kryje, daje matowe wykończenie (nie musiałam go nawet przypudrować) i trzyma się długo. Kolor też ładnie dobrany (odpowiednik NC15). Prawie ideał… Prawie, bo wcale a wcale nie wyglada naturalnie. Mocno widać go na twarzy, szczególnie z bliska. Rozumiem, że dość ciężkie podkłady tego typu rzadko wyglądają jak „druga skóra”, ale nie takiego wyglądu cery oczekiwałam za prawie 200 zł. Używałam kiedyś podkładu Revlon Colorstay i śmiem twierdzić, że efekt był bardziej zadowalający.

Na zdjęciu wyszedł całkiem porządnie, ale wierzcie mi, że w świetle dziennym wyglada nieestetycznie.

bobbi brown long wear

Polecam wypróbować przed kupnem.

Skomentuj

