My new love ~ Clarins Extra Firming Foundation in Ivory

W nowy rok wkraczam z moim ostatnim podkładowym odkryciem.

clarins Extra firming

Clarins Extra Firming (SPF 15) często widywałam na kanale miakijażystki Magdaleny Pieczonki. Wyglądał cudnie na buziach Jej modelek, więc postanowiłam sprawdzić, czy takie same cuda wyczarowałby u mnie :)

Podkład zamknięty jest w dość cieżkim, szklanym opakowaniu z pompką. Co mi się strasznie podoba to to, że można wydobyć dokładnie tyle produktu, ile się potrzebuje. Nawet małą kropeczkę.

Pachnie pudrowo, ale nienachalnie. Mój kolor to Ivory nr 103, czyli najjaśniejszy. Zdecydowanie nie jest to kolor dla bladolic, ale z moją skórą stopił się wręcz idealnie (mój kolor cery to coś pomiędzy NC 15 i 20 w kolorystyce MAC).

clarins ef

Producent zamieścił aż dwie ulotki informujące o działaniu produktu i zachęcające do dzielenia się opiniami o kosmetyku. Z czym takim spotkałam sie po raz pierwszy, ale przyznam, że bardzo mi się to podoba.

W opisie czytamy m.in., że podkład rozświetla, wygładza, niweluje widoczność drobych linii i zmarszczek oraz, że przy regularnym stosowaniu, dzięki zawartym w produkcie składnikom, skóra staje się bardziej jędrna.

Co do tej ostatniej obietnicy się nie odniosę, gdyż moja skóra jeszcze nie wymaga takich działań, ale pod reszą podpisuję się obiema rękoma! Pokład ślicznie rozświetla, ale tak delikatnie i nienachalnie, że uzyskujemy wygląd świeżej, rozpromienionej cery. Dzięki temu skóra wygląda gładko. Przy mojej niesfornej strefie T nie musiałam nawet jej przypudrować!

Podkład jest bardzo kremowy i  dość kryjący. Mimo tego nie tworzy żadnej maski ani się nie waży. Trwałość też ma porządną, ubywa go trochę w okolicach brody (ach te szaliki). Reszta pozostaje nietknięta. No po prostu bomba!

Dziekuję Ci Clarins, bo sprawiłeś mi piękny prezent na święta ;)

Oby to był rok odnajdywania swoich „świętych grali” makijażowych, czego sobie i Wam życzę :)

One thought on “My new love ~ Clarins Extra Firming Foundation in Ivory

Skomentuj

