dwa produkty, które uratowały moją odwodnioną skórę/two products which rescued my dehydrated skin

for dehydrated skin_

W poprzednich postach wspominałam, że od paru miesięcy walczę z odwodnioną i przesuszoną skórą, głównie w okolicach policzków. Nie byłam nawet w stanie zwalczyć uczucia ściągnięcia kremami specjalnie dedykowanymi dla tego typu cery, jak np. LPR Hydraphase. O innych kremach nawilżających nie wspominając.

Każdy nałożony na twarz podkład miałam ochotę zmyć po paru godzinach, bo uczucie ściągnięcia było irytujące i prawie nie do zniesienia. Sam podkład wyglądał również okropnie w miejscach problematycznych.

Po bataliach z różnymi kremami, pomyslałam, że wypróbuję jakiś kosmetyk odżywczy. Ponieważ w moim miejscu pracy krąży katalog Avon’u, stwierdziłam, że zaryzykuję i zamówię krem Anew Nutri Advance w wersji lekkiej (Light Nourishment Cream). Trochę się obawiałam, że może zapchać moją cerę, ale, jak się później okazało, nic takiego nie miało miejsca.

Kremik bardzo ładnie i szybko się wchłania. Pozostawia naprawdę minimalny film, ale bez uczucia przetłuszczenia. Bardzo dobrze współpracuje z podkładami, nie roluje się.

Jednak najważniejszy jest jego zbawienny wpływ na moją odwodnioną cerę. Nurti Advance cudownie nawilża, odżywia i przywraca równowagę skórze. Ba, zauważyłam nawet, że jeśli nałożę rano krem, który nie jest zbyt nawilżający (np. wbrew nazwie ~ Sephora Lekki krem silnie nawilzający) to i tak nie czuję dyskomfortu na licu :)

Pokochałam i nie rozstanę się z nim w zimowych miesiącach.

Drugim produktem, w sumie pomocniczym, okazała się Tołpa ~ Planet of Nature Łagodny Żel do Mycia Twarzy i Oczu.

Przyznam, że sięgnęłąm po niego, bo był akurat w promocji, a produkty Tołpy do tanich nie należą :)

Ów żel to bardzo delikatny produkt, bez SLS-ów i innych niepotrzebnych rzeczy. Ma za zadanie koić, nawilżać i zapewnić komfort skórze. Wywiązuje się z tych obietnić w 100 procentach! A do tego świetnie zmywa makijaż! Na początku trochę denerwowało mnie to, że się nie pieni, ale teraz zupełnie mi to nie przeszkadza.

To jest również miłość :)

I tak oto, całkiem przypadkim, pozytywnie zaskoczyły mnie produkty, po których w ogóle nie spodziewałabym się takiego zbawiennego działania.

Skomentuj

