Review: Rimmel Lasting Finish 25h (with comfort serum)

Od jakiegoś czasu mam obsesję na punkcie trwałych, mocnokryjących podkładów. No cóż, taka faza… ;)

Najpierw myślałam o zakupie podkładów z MAC’a lub Laury Mercier. Jednak w swoim mieście nie mam możliwości przetestowania żadnego z ich produktów, dlatego uderzyłam w inne, dostępne marki. Na pierwszy ogień poszła Bobbi Brown i jej podkład w sztyfcie, Foundation Stick. Panie w Douglasie polecały go jako produkt długotrwały i dający mocny poziom krycia. Opiszę go w innym poście, ale nadmienię, że nie do końca podzielam zdanie owych Pań.

Drugim podkładem był kosmetyk drogeryjny i dzisiaj na nim się skupię. Mowa o Lasting Finish (with comfort serum) marki Rimmel.

rimmel lasting finish bottle

Podkład jest zamknięty w szklanej buteleczce z pompką, z której możemy wydobyć idealną dla nas ilość produktu. Mój kolor to nr 100 Ivory.

rimmel lasting finish swatch

Byłam bardzo ciekawa, jak zachowa się na mojej twarzy, bo jest dość mocno zachwalany.

Nałożyłam i… i pojawił się zachwyt! W tajemnicy powiem, że Lasting Finish ma wykończenie bardzo przypominające mój ukochany Clarins!, tylko mocniejsze krycie. Również kolory są w sumie identyczne.

Podkład jest naprawdę świetny! Kryje mocno, ale nie tworzy maski. No chyba, że przesadzimy z jego ilością. Nie jest to też produkt matujący, ani o satynowym wykończeniu. Wymaga delikatnego przypudrowania. Nie waży się ani nie ciemnieje.

Jeżeli chodzi o obietnicę producenta co do 25 godzinnej trwalości, to nie jestem w stanie tego sprawdzić ;) Jednak trzyma się cały dzień i nie zauważyłam, żeby się ścierał. Muszę zmywać go produktami na bazie olejku, bo zwykły płyn do demakijażu na bazie wody nie do końca sobie radzi (przynajmniej ten, którego używam obecnie :)

Cena jest też bardzo przystepna, a często można zakupić go w ofercie promocyjnej.

A tak prezentuje się w różnym świetle:

rimmel Lasting Finish frame

rimmel Lasting Finish frame_

i z bliska:

rimmel lasting finish closeup

Kofam go i zdecydowanie polecam!

2 thoughts on “Review: Rimmel Lasting Finish 25h (with comfort serum)

Skomentuj

