w poszukiwaniu korektora idealnego ~ Rimmel Lasting Finish Concealer

Lasting Finish Concealer  to mój kolejny nabytek firmy Rimmel z tej serii. Podkłady bardzo sobie chwalę, bo pięknie kryją i trzymają się naprawdę długo. Ciekawa byłam, jak wypada na ich tle korektor, który z założenia ma być mocno kryjący i również długo utrzymujący się.

rimmel lasting finish concealer

Produkt zamknięty jest w zakręcanym pudełeczku. Występują dwie wersje kolorystyczne ~ Porcelain i Ivory. Ja posiadam tą drugą. Porcelain kolorystycznie nadawałby się pod oczy, bo jest naprawdę jasny a Ivory idealnie stapia się z moją skórą, gdy używam ciut ciemniejszego podkładu.

rimmel lasting finish concealer_collage

rimmel lasting finish concealer swatch

Korektor jest w formie prasowanej, w konsystencji przypomina pastę, trochę mniej „tępą” niż kamuflaże z Kryolan’u.

Stosowałam go na niespodzianki na twarzy oraz pod oczy. Jak już wcześniej wspomniałam jest bardzo kremowy i po konsystencji możemy się domyślać, że będzie krył naprawdę mocno. I kryje. Jedna warstwa wystarczy, żeby dobrze zatuszować wypryski. Dwie dają już krycie pełne. Niestety, musi być dobrze „wpracowany” w skórę, bo będzie widoczny, szczególnie przy kolejnej warstwie. Drugim z minusów jest to, że ma tendencje do delikatnego ważenia się.

Pod oczy również dobrze się sprawdza. Nie obciążył ich okolic. Delikatnie zebrał się w jednej małej zmarszczce, ale tylko pod jednym okiem :) Z jego mocy krycia pod tym obszarem jestem też zadowolona, aczkolwiek mogłoby być lepiej. Mam duże zasinienia i bez użycia korektora neutralizującego ten kosmetyk by sobie z nimi nie do końca poradził. Ale dla osób z mniejszymi problemami powinien być idealny.

Korektor trzyma się mocno i mimo, iż często podpierałam twarz rękoma, nie starł się. O jego trwałości niech świadczy fakt, że nie mogę doczyścić po jego użyciu pędzelka (używam Zoeva Concealer Buffer).

Podsumowując, Lasting Finish Concealer to przyzwoita, drogeryjna, trochę lżejsza wersja profesjonalnych kamuflaży.

Warto wypróbować :)

One thought on “w poszukiwaniu korektora idealnego ~ Rimmel Lasting Finish Concealer

Skomentuj

