rossmannowska mania kupowania:) promocja – 49% ~ oczy

Rossmannowskiej promocji szał trwa, w tej chwili zniżką objęte są produkty do oczu. Obiecałam sobie, że nie będę szaleć i skupiłam się jedynie na kupnie paru kredek i cieni. Oto moje cudeńka:

łupy oczy rossmann

łupy kredki ouvert

łupy oczy ouvert_Mam tutaj:

L’oreal Color Riche Eyeshadow nr 204 Golden Nude ~ cudownie mieniący się złoto-beżowy cień, a w sumie prasowany pigment. Mega! Polecam kolor nr 502 i 302 dla miłośniczek mocniejszego makijażu.

Rimmel Scandaleyes Eye Shadow Stick w kolorze 002 Bulletproof Beige ~ przepiękny cień w kredce w kolorze złotawego beżu. Kolor bardzo zbliżony do All That Glitters z MAC’a.

Bell Eyeshadow Stick kolor nr 03 i 04. Przyznam, że wczesniej nie zauważałam kosmetyków firmy Bell a te cienie w kredce (i nie tylko) zaskoczyły mnie niesamowicie! Po pierwsze, mają śliczne kolory (jeden z nich bardzo przypomina sławny Satin Taupe z MAC a 03 Naked Lunch). Po drugie – pigmentacja! I po trzecie – trwałość. Nic nie jest w stanie ich ruszyć.

Astor 24h Perfect Stay Eye Shadow w kolorze 110 Sunny Gold ~ kolejny fajny cień w kredce w kolorze ciepłego złota.

I na koniec Bourjois Contour Clubbing. Uwielbiam te kredki, szczególnie z ostatniej kolekcji. Posiadam już kolor Up and Brown (57) a teraz dokupiłam Taupe of the Top nr 60. Cudowny jest też kolor starego złota Golden Dress (51). Polecam!

łupy oczy rossmann swatches A tak prezentuje się cień Bell nr 03 + L’oreal 204:

collage bell 04 + L'oreal 204

Skomentuj

