promocja w Rossmannie -49% ~ usta

W tym tygodniu zaczyna się ostatnia odsłona promocji w Rossmannie, czyli -49%-owa zniżka na wszystkie produkty do ust i paznokci.

W sieci możemy znaleźć multum informacji odnośnie drogeryjnych kosmetyków, które warto kupić. Ja też postanowiłam durzucić swoich parę groszy i podzielić się moimi drogeryjnymi zdobyczami, z których jestem bardzo zadowolona. Skupię się na dosłownie paru produktach do ust.

-49 usta

-49 usta_

Zacznijmi od mojej ulubionej szminki z tej grupy, czyli L’Oreal GlamMatte w kolorze Coral Denimista. Jest to szminka w formie musu o satynowym wykończeniu. Piękny i długoutrzymujący się kolor, który mocno wgryza sie w usta. Będę polowała na inne wersje kolorystyczne. Na ustach możecie zobaczyć go tutaj. Z tej firmy lubię również L’oreal Caresse, Cheeky Magneta. Nie jest już tak trwały, ale uwielbiam ten kolor.

Szminki z Bourjois Rouge Velvet Edition nie muszę chyba nikomu przedstawiać. Drogeryjny hit. Do niedawna można było wybierać jedynie w mocnych kolorach, teraz pojawiły się wersje bardziej stonowane. Ja posiadam kolor So Hap’pink. Bardzo fajna opcja dla dziewczyn, które nie lubią zbyt mocno podkreślonych ust, ale szukają czegoś trwałego.

Astor Soft Sensation w kolorze 403, Attractive Coral to moja druga ulubiona koralowa szminka. Wygląda bosko. Nie jest to może produkt, który długo utrzyma się na ustach, ale za to jest kosmetyk bardzo komfortowy i nawilżający. Bardzo kremowy.

I Rimmel. Z tej firmy polecam dwa produkty. Pierwszy to szminka w sztyfcie Colour Rush. Ja posiadam piękną fuksję (I want candy), która trzyma się bardzo długo i również zabarwia usta, tak jak GlammMatte. Bardzo nawilżająca. Po prostu cudowna. Drugi produkt to szminka Moisture Renew. W konsystencji i trwałości jest identyczna, jak te z firmy Astor. Pachną nawet tak samo. Przypadek? ;) Kolor nr 705, Let’s Get Naked to mój ulubiony nudziak – nie za beżowy i nie za różowy. Po prostu idealny :) A kolor nr 660, In love with Ginger to modna pomarańczowa czerwień.

I na koniec swatche:

-49 USTA SWATCHE

 A na co Wy będziecie polować?

Skomentuj

