moje ulubione pędzle do podkładu/my favourite foundation brushes

Odpowiedni pędzel może zdziałać cuda. Sprawi, że podkład pięknie się rozprowadzi i uzyskamy efekt airbrush. I odwrotnie, nałożony kiepskim narzędziem będzie przypominał gładź szpachlową.

Dzisiaj przedstawię Wam moje cztery ulubione pędzelki do nakładania bazy, dzięki którym ta codzienna czynność staje się czystą przyjemnością.

my foundation brushes

my foundation brushes_closeup

Na pierwszy ogień idzie Hakuro H50S. Pędzel wykonany z włosia syntetycznego. Nie jest aż tak gęsty, jak pozostałe moje maleństwa i dlatego nie „wypija” zbyt dużo podkładu. Kształt pędzelka pozwala stemplować produkt na skórze, dając mocniejsze krycie. Używam go od bardzo dawna a nie wypadł z niego ani jeden włosek. Jest też jednym z najtańszych z tej grupy.

Następny to H54, również firma Hakuro. Tym razem jest to pędzel w formie kuleczki.  Jest dość „zbity” i dzięki temu ładnie rozprowadzimy podkład zarówno w płynie,  kremie czy podkład mineralny. Jest na tyle duży, że pokryje twarz w bardzo krótkim czasie. Wykonany również z włosia syntetycznego.

Kolejny egzemplarz to również kuleczka,  ale w wersji mini – Zoeva Face Shape 110. Dość mały pędzel, ale z mocą :). Może trzeba się bardziej nim namachać, ale za to dokładniej rozprowadzimy podkład w miejscach „trudniej dostępnych”.  Również idealny do podkładu mineralnego.

I na koniec, chyba mój ulubiony – Sephora Pro Flawless Airbrush nr 56. Jest również „zbity” i ładnie uformowany. Delikatnie skośny. Faktycznie, efekt po nałożeniu podkładu jest rewelacyjny. Dość drogi, kosztuje 99 zł. Warto jednak zainwestować w ten pędzel.

A jakie są Wasze typy?

2 thoughts on “moje ulubione pędzle do podkładu/my favourite foundation brushes

  1. Marta Żak pisze:

    Ja jakoś nigdy nie przepadałam szczególnie za aplikacją podkładu pędzlem. Ukochałam sobie beauty blender, a ostatnimi czasy najczęściej nakładam i tak palcami :)

    Lubię to

Skomentuj

