z serii „testing out” ~ Givenchy Teint Couture Balm

Jakiś czas temu firma Givenchy wypuściła na rynek produkt hybrydę ~ Teint Couture Balm, czyli podkład-balsam korygujący niedoskonałości cery.

20151003_124906

Kosmetyk ma wyrównywać niedoskonałości i „upiększać skórę naturalnym blaskiem” oraz zapewnić długotrwałe nawilżenie.

Brzmi pięknie, a jak wyglada w praktyce?

Podkład ma faktycznie lekką konsystencję kremu BB. Ja testowałam go w kolorze najjaśniejszym, czyli „nude porcelain”. Na swatchu wygląda dosyć żółto i faktycznie „porcelanowo”, ale ładnie stopił się z moją cerą, która jest raczej w tonacji neutralnej. Trochę też zoksydował.

givenchy teint couture balm porcelain nude

Nakłada się go bezproblemowo. Nie pozostawia żadnych smug. Ładnie wyrównuje cerę, ale nie przykryje mocnych zaczerwienień czy większych niedoskonałości. Ja nałożyłam dwie warstwy produktu i jednak musiałam zastosować korektor, bo przebarwienia były dość widoczne.

Ten podkłado-balsamik faktycznie nadaje blask. Skóra wyglada ładnie, świeżo i bardzo zdrowo.

Mam jedynie zastrzeżenie do jego właściwości nawilżających. Ja mam skórę suchą na policzkach i po jakimś czasie czułam ściąganie w tych miejscach, pomimo nałożenia kremu nawilżającego.

Ogólnie byłabym zadowolona z tego podkładu, gdyby nie fakt, że efekt „wow” kończy się po paru godzinach. Na mojej cerze zaczął się troche ważyć i wyglądał nieestetycznie. Delikatnie zszedł z boków twarzy. Niestety podkreślał też suche skórki.

Może na innych cerach sprawdzi się lepiej, mnie trochę zawiódł.

Cena 189 zł w Sephorze.

A tak prezentuje się na twarzy:

givenchy teint couture balm in nude porcelain

2 thoughts on “z serii „testing out” ~ Givenchy Teint Couture Balm

    • miniaese pisze:

      Dziekuję! Ten typ tak ma ;) Żartuję, oczywiście :)) Faktycznie ten balsamik dodaje blasku i skóra wygląda bardzo ładnie (przynajmniej przez pierwsze parę godzin).Trochę przypomina CC z Chanel, ale tylko trochę :)

      Lubię to

Skomentuj

