moje jesienne szminki/ my Fall lipsticks

Wraz z nadejściem jesieni zmieniamy, z reguły, swoje makijażowe upodobania. Stawiamy na mocne akcenty w kolorach śliwki, burgundu czy intensywnej czerwieni.

Ja nidgy nie widziałam siebie w zbyt mocnych ustach (bo oczy z reguły mam w typie smoky ;), jednak tej jesieni się nawróciłam i pokażę moje typy pięciu, dość odważnych, szminek.

Here we go:

my Fall lipsticks

Dwa pierwsze typy już pokazywałam wcześniej. To Borjuois Rouge Edition Velvet w kolorze Ole Flamingo i Lord&Berry, Cherry. Bardzo trwałe, matowe. Piękne kolory!

ole flamingo&cherry

A tutaj moje trzy nowości: szminka Gosh w kolorze Lambada, Estee Lauder (miniatura), Pure Color Envy Shine, Empowered oraz Misslyn, High Passion (wybór na tą szminkę padł w ostatniej chwili, więc niestety nie ujęłam jej na zdjęciu zbiorczym i słaczowym).

Wszystkie trzy bardzo kremowe, z połyskiem. Najmniej zadowolona jestem z produktu EL, gdyż jest trochę zbyt kremowy i może narobić bałaganu wokół ust ;) Najbardziej trwała jest szminka niemieckiej firmy.

fall lipsticks swatches

A jakie są wasze jesienne typy?

Skomentuj

