L’Oreal Casting Creme Gloss ~ Toffi

Ostatnio wpadłam w szał farbowania włosów. Chyba dużo wcześniej, niż zwykle, poczułam wiosnę i zapragnęłam jakiejś odmiany :) Tym razem na włosach…

Nie chciałam jednak, by była to trwała zmiana, więc mój wybór padł na farby dość długo się utrzymujące, ale jednak zmywalne.

Jeżeli powiem, że szczególnie działają na mnie urocze nazwy kolorów, to pewnie się domyślacie, że wybrałam propozycję od L’Oreal ~ Casting Creme Gloss :)

Na pierwszy ogień poszedł kolor ~ Toffi. Taki ładny jasnobrązowy odcień ze złocistymi refleksami.

Powiem Wam, że bardzo ładnie wyszedł na moich naturalnych włosach (jasny brąz/ciemny blond). Refleksy były subtelne, ale zauważalne. Czyli nic szalonego, ale zawsze jakaś odmiana :) Najbardziej intensywny był przez pierwszy tydzień (myję włosy codziennie), ale miedziane refleksy trzymały się jak skubane :) Nice!

A tak wyglądała farba na mojej przecudnej głowie. Taki żarcik, oczywiście ;)

Naturalny kolor:

20150808_124043

Toffi:

L'Oreal casting creme gloss - toffi

Ładnie? Ładnie! <3

 

One thought on “L’Oreal Casting Creme Gloss ~ Toffi

Skomentuj

