w poszukiwaniu podkładu idealnego ~ Dior Forever

Która z Was poszukuje swojego podkładu idealnego, ręka w górę! :)

Jeżeli już znalazłyście i cieszycie się tym odkryciem to serdecznie Wam gratuluję i niemiłosiernie zazdroszczę…Przetestowałam już dziesiątki różnych podkładów i mimo że mam, powiedzmy, dwóch-trzech faworytów, to ciągle brakuje mi tego jednego jedynego w swojej kolekcji :)

diorskin

diorskin_

Ostatnio miałam możliwość przetestowania nowej wersji podkładu Dior Forever. Podkład występuje w dość bogatej wersji kolorystycznej. Ja miałam na buzi kolor 10, 12 i 20. Najbardziej pasował mi kolor pośredni. Był dość jasny i o lekko brzoskwiniowym odcieniu. „Dziesiątka” wydawała mi się za różowa i za ciemna.

dior-forever-swatches-comparison

Słyszałam na jego temat bardzo dobre opinie i mogę stwierdzić, że nie były przesadzone. Ten podkład jest NAPRAWDĘ DOBRY! Ma fajne, mocne krycie, półmatowe wykończenie a cera wygląda na zdrową i wypoczętą po jego nałożeniu.

Co najważniejsze, nie podkreślił suchych skórek, nie powchodził w zmarszczki i jest mało widoczny na skórze.

Ja mam zawsze największy problem z tym, jak podkład wygląda po wielu godzinach noszenia. Na początku jest świetnie, buzia wygląda cacy. A późnym popołudniem, z reguły, jak oglądam siebie w sztucznym świetle to widzę nieestetyczna tapetę zważoną tu i ówdzie (szczególnie nos)…masakra. I nie wiem, czy to wina kremu, czy podkładu, czy pudru… A tu proszę…elegancja francja. Dior Forever po 10 godzinach wygląda prawie jak Dior Forever zaraz po nałożeniu ;) Trwałość też jest niezła, bo zszedł tylko trochę na brodzie i co najważniejsze, nie powchodził w ogóle w zmarszczki przy ustach, co często się u mnie dzieje.

Podsumowując – jest to naprawdę dobry produkt, na mocne 4+!

diorskin-forever-on-face

 

 

Skomentuj

